Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

:iconnijuuni: More from Nijuuni




Details

Submitted on
February 17, 2010
Image Size
1.4 MB
Resolution
3000×1020
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
272,730
Favourites
9,230 (who?)
Comments
851
Downloads
9,967
×
I CREATED A MEME 8D.. Sorta. by Nijuuni I CREATED A MEME 8D.. Sorta. by Nijuuni
:star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star:

NIJ'S WARDROBE MEME

DRAW YOURSELF OR YOUR FAVORITE CHARACTER IN AT LEAST 5 DIFFERENT TYPES OF ATTIRE.
YOU AREN'T LIMITED TO THE ONES I HAVE DRAWN.

TO COMPLETE THIS MEME, JUST OPEN UP A BLANK CANVAS IN AN ART PROGRAM AND START DRAWING LMFAO.

--OR, YOU KNOW, BECAUSE I'M A TWAT AND PHOTOBUCKET SUCKS, HAVE THIS TEMPLATE :star::star: MUCH THANKS TO :iconxxwing:!

HAVE FUN WITH IT

I TAG ALL. OF. YOU. :iconheeplz:




:star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star:


Omg. I've been dying to do this for like a couple months now, but never got the chance till I got my break 8D!!!!!

:iconhurrplz::iconhurrplz::iconhurrplz::iconhurrplz::iconhurrplz:

Whelp, there's your look into what I have in my wardrobe LOL I had so much fun with this <33333

That formal dress of mine is my prom dresssss and I love it soooooo. Man, a few hundred dollars for a one night occasion. oh, and, I drew myself with curly hair 'cause though I wanted to, I DIDNT curl my hair for my prom, and that made me upset looking back at it :iconimnothappyplz:

Also...I'm NOT MARRIED YET LMFAO but i want to, and I wouldn't mind if my dress was like that <333 I don't like poofy wedding gowns..it makes me wonder just how hard it is to walk in those poofy things >_> i like mine with moderate poof LOL. and I'd ttly get gerberas for my bouquet 'cause i loooooove gerberas :iconiloveyouplz:

LOL y'know, funny, I drew my workwear first before drawing my sleepwear, which I didn't draw until i finished like, 4 other attires, and when I finished drawing my jammies, I didn't realize how similar the poses were between work and sleepwear LOLOLOL i guess it works because I work the morning shifts and...yeah, I look like that at work sometimes :iconimhappyplz:

yes, my coffee cup is that big. i need a big ass mug of blacktea every morning.

I also still sleep with my bear >_> which is pink :iconblushingplz:

AND I LOVE GOGO DRESSES AWOIEJFAOSIDGJASOIGJSDG. I love that 70s style so hard, which was is why i love watching austin powers chill at his swinger pad in london LOLOLOL <333 all the gogo dancers wearing those awesome fuckin' boots hnnnnnnnnnnnnnnngh yes please. :iconicameplz:



.........mmmm. Austin Powers!Reno and GoGoDancer!Axel :iconheeplz::heart:

DO I MAKE YOU RANDY, BABY, DO I?




PSCS
Add a Comment:
 
:iconseeeks:
Seeeks Apr 9, 2014  Hobbyist General Artist
I should do this with one of my characters. The problem with Cantr is I'd feel off drawing clothes they didn't own, and only a few of my characters have several outfits.
Reply
:iconlanos-lovahs:
Lanos-Lovahs Mar 1, 2014  New member
gaaasp, "formal" looks like Elsa from Frozen GAASP :squee:
Reply
:iconawdren:
That's an interesting similarity, considering this was made back in February 2010, had Disney even published any preview art?
Reply
:iconlanos-lovahs:
Lanos-Lovahs Apr 7, 2014  New member
holy moly lol i love how everyone who never replied to me is coming back because it's FREEMIUM DAY!!!!! WOOOOOOOOO! 
Reply
:icontheshadowempress:
TheShadowEmpress Feb 16, 2014  New member Hobbyist General Artist
I'll do it, but it'll take a while... I'll just post it when I'm ready with it. (If we assumpt I'll ever be ready)
Reply
:iconmasterofsteam:
Everything is so fabulous...
Reply
:iconwhite-balverine:
White-Balverine Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist
What font face is this? .3.
Reply
:iconcherry-the-awesome:
cherry-the-awesome Jan 1, 2014  Hobbyist General Artist
Ahaha this is so cool! The semi formal outfit is something that I would wear!! :iconbummy1::iconbummy2::iconbummy3:
Reply
:iconpaintingofthevoice:
paintingofthevoice Dec 2, 2013  Hobbyist General Artist
Such a good idea
Reply
Add a Comment: